diumenge, 14 d’abril del 2013

DELICIOSA MARTHA/BELLA MARTHA (Berlín3)


La tercera entrada sobre Berlín la faig amb el nom d’una pel·lícula alemanya estrenada el 2001. Quan estava en cartellera vaig anar amb els amics a veure-la a un cinema que hi havia en la Gran Via Antic Regne, si mal no recorde, que tancaria en poc de temps. No sabíem res sobre la pel·lícula i la interpretació de Martina Gedeck ens va obligar a anar a un restaurant italià a sopar perquè vam quedar fascinats per la història i amb unes ganes de menjar immenses. La pel·lícula conta la vida d’una cuinera alemanya, la millor de la seua localitat, que s’ha de fer càrrec d’una neboda i del seu caràcter. (http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/deliciosa-martha-2000)

En els dos viatges que he fet a terres alemanyes he comprovat que la gastronomia és molt compatible amb la nostra, encara que he de confessar que jo no sóc una persona massa amant del menjar, no sóc dels que ho proven tot i en poquet em conforme, però bé, a Alemanya he vist que es pot sobreviure, i molt bé, amb el que allí mengen.


Els preus no es diferencien massa dels que tenim per ací, les racions són abundoses i és rar veure un lloc on posen estovalles a la taula. Kartoffel, chucrut, ellenbogen, tagessuppe, bratwurst, pilotes, amanides i cervesa de tots els colors i mides regnen les cartes dels restaurants alemanys.  Com pots comprovar no et moriràs de fam, i a més sempre pots recórrer a les cadenes de menjar ràpid, si és el que t’agrada.

Aquesta nit, a La 1, fan la pel·lícula No reservations (2007) protagonitzada per C. Zeta-Jones, i pel que he vist als tràilers sembla ser una adaptació de la pel·li alemanya amb la que he començat aquesta entrada... Ja veurem si em desperta la fam! (http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/sin-reservas-2007)

PD.: Al supermercat al que anàvem a fer les compres, mireu quin all-i-oli em vaig trobar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada